W jakich branżach znajduje zastosowanie odzież reklamowa?

Do odzieży reklamowej zaliczamy wszystkie ubrania, które mają na sobie napis lub logo danej firmy. To prosty, ale skuteczny sposób na budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Najczęściej znakuje się w ten sposób t-shirty, bluzy lub nakrycia głowy, ale możliwości jest o wiele więcej. Odzież reklamowa wykorzystywana jest w wielu różnych branżach. Dowiedz się, w jakich.

Gdzie wykorzystuje się odzież reklamową?

Odzież reklamowa ma naprawdę szerokie zastosowanie. Świadczy o tym fakt, że stosują ją małe, średnie i duże firmy z bardzo zróżnicowanych branż. Zauważysz ją np. w sklepach spożywczych czy odzieżowych. Pracownicy zazwyczaj mają na sobie koszulki lub polary z logo firmy. Odzież reklamową możesz napotkać także np. w restauracjach, kinach lub hotelach. Dzięki niej klient od razu wie, do kogo skierować się po pomoc lub w jakiejkolwiek innej sprawie. Niektóre firmy stosują odzież reklamową jedynie na różnych eventach lub festiwalach. To doskonały sposób na wyróżnienie się poza miejscem pracy. Podobnie użytkowane są znakowane ubrania w branży budowlanej. Pracownicy noszą je, gdy wykonują swoją pracę w terenie.

Dlaczego warto inwestować w odzież reklamową?

Przede wszystkim odzież reklamowa to doskonałe narzędzie marketingowe. Ubrania, które mają na sobie pracownicy, są subtelną, ale skuteczną reklamą. Jeśli firma chce zadbać o swój wizerunek, powinna zaopatrzyć się właśnie w znakowane ubrania. Nie dość, że w oczach klientów firma wygląda bardziej profesjonalnie, to dodatkowo może zyskać nowych klientów. Dzięki niej marka wyróżnia się na tle konkurencji, a więc zostanie zapamiętana. Co więcej, odzież reklamowa oddziałuje na pracowników. Stwarza to poczucie przywiązania do firmy i motywuje do pracy. Dobrej jakości ubrania mogą być noszone przez pracowników poza miejscem pracy. Tym samym docierasz z reklamą o wiele dalej!

Jakimi metodami wykonuje się odzież reklamową?

Po pierwsze, aby odzież reklamowa wygląda profesjonalnie i estetycznie, musi być wykonana z dobrej jakości materiałów. Po drugie, kluczowa jest metoda, jaką ubranie zostanie oznakowane. Logo musi być wyraźne i trwałe. Na szczęście obecnie mamy szereg urządzeń i technik, które pozwalają na wykonanie właśnie takiej odzieży reklamowej. Najlepszymi metodami znakowania odzieży jest haft komputerowy oraz sitodruk. Te techniki stosuje m.in. producent gadżetów reklamowych WIB. Zdobienia mają żywe kolory i nawet najmniejsze szczegóły są wyraźne i widoczne. Są niesamowicie trwałe, a więc odzież reklamowa przez długi czas będzie wyglądała jak nowa.