Do odzieży reklamowej zaliczamy wszystkie ubrania, które mają na sobie napis lub logo danej firmy. To prosty, ale skuteczny sposób na budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Najczęściej znakuje się w ten sposób t-shirty, bluzy lub nakrycia głowy, ale możliwości jest o wiele więcej. Odzież reklamowa wykorzystywana jest w wielu różnych branżach. Dowiedz się, w jakich.
Odzież reklamowa ma naprawdę szerokie zastosowanie. Świadczy o tym fakt, że stosują ją małe, średnie i duże firmy z bardzo zróżnicowanych branż. Zauważysz ją np. w sklepach spożywczych czy odzieżowych. Pracownicy zazwyczaj mają na sobie koszulki lub polary z logo firmy. Odzież reklamową możesz napotkać także np. w restauracjach, kinach lub hotelach. Dzięki niej klient od razu wie, do kogo skierować się po pomoc lub w jakiejkolwiek innej sprawie. Niektóre firmy stosują odzież reklamową jedynie na różnych eventach lub festiwalach. To doskonały sposób na wyróżnienie się poza miejscem pracy. Podobnie użytkowane są znakowane ubrania w branży budowlanej. Pracownicy noszą je, gdy wykonują swoją pracę w terenie.
Przede wszystkim odzież reklamowa to doskonałe narzędzie marketingowe. Ubrania, które mają na sobie pracownicy, są subtelną, ale skuteczną reklamą. Jeśli firma chce zadbać o swój wizerunek, powinna zaopatrzyć się właśnie w znakowane ubrania. Nie dość, że w oczach klientów firma wygląda bardziej profesjonalnie, to dodatkowo może zyskać nowych klientów. Dzięki niej marka wyróżnia się na tle konkurencji, a więc zostanie zapamiętana. Co więcej, odzież reklamowa oddziałuje na pracowników. Stwarza to poczucie przywiązania do firmy i motywuje do pracy. Dobrej jakości ubrania mogą być noszone przez pracowników poza miejscem pracy. Tym samym docierasz z reklamą o wiele dalej!
Po pierwsze, aby odzież reklamowa wygląda profesjonalnie i estetycznie, musi być wykonana z dobrej jakości materiałów. Po drugie, kluczowa jest metoda, jaką ubranie zostanie oznakowane. Logo musi być wyraźne i trwałe. Na szczęście obecnie mamy szereg urządzeń i technik, które pozwalają na wykonanie właśnie takiej odzieży reklamowej. Najlepszymi metodami znakowania odzieży jest haft komputerowy oraz sitodruk. Te techniki stosuje m.in. producent gadżetów reklamowych WIB. Zdobienia mają żywe kolory i nawet najmniejsze szczegóły są wyraźne i widoczne. Są niesamowicie trwałe, a więc odzież reklamowa przez długi czas będzie wyglądała jak nowa.