Profesjonalne kosmetyki do gabinetów kosmetycznych – co powinno je wyróżniać?

Jednym z kluczowych elementów skuteczności terapii przeprowadzanych w gabinetach kosmetycznych są kosmetyki profesjonalne. To one, w połączeniu z wiedzą i umiejętnościami specjalistów, przekładają się na efektywność zabiegów. Jakość kosmetyków przekłada się również na zadowolenie klientów i dobre imię gabinetu. Warto więc podjąć decyzję o podjęciu współpracy z marką kosmetyczną rozważnie i bez pośpiechu.

Co wyróżnia dobre kosmetyki profesjonalne? 

Przed zapoznaniem się z ofertą marek warto odpowiedzieć sobie na pytanie: Z jakimi problemami skórnymi najczęściej zgłaszają się klienci? Jakie rodzaje/stężenia/konsystencje preparatów najlepiej się sprawdziły? Czego brakuje nam w dotychczasowo stosowanych kosmetykach? Należy również wziąć pod uwagę pochodzenie marki. Zdecydowanie warto jest wspierać lokalnych producentów kosmetyków – i jest ku temu ważny powód. Polskie marki lepiej rozumieją, z jakimi problemami spotykają się kosmetolodzy w gabinetach i często przy komponowaniu kosmetyków bazują na ich wiedzy i doświadczeniu. Bardzo ważna jest też komplementarność oferty – nie jest tajemnicą, że stosowanie preparatów jednej marki pozwala osiągnąć najlepsze efekty terapii. Dzieje się tak, ponieważ poszczególne kosmetyki z jednej serii powinny z założenia uzupełniać swoje działanie. Warto wybierać te preparaty dla gabinetów, które odpowiadają na różne potrzeby skóry i nie mają bardzo wąskiej specyfikacji. Dobry peeling enzymatyczny może przecież sprawdzić się zarówno przy zabiegach dla skór trądzikowych, jak i naczyniowych. Liczba kosmetyków wcale nie musi być duża, aby przeprowadzać skuteczne terapie cer problematycznych. Wręcz przeciwnie – dobre marki kosmetyczne dążą do opracowania formuł preparatów, które sprawdzają się przy wielu zabiegach. Dla gabinetu również jest to korzystne ze względu na niższe koszty zakupu preparatów. 

Kosmetyki do gabinetów kosmetycznych a współpraca z marką 

Gdy już wybierzemy interesujące nas oferty firm kosmetycznych, nie zaszkodzi dowiedzieć się, jak przebiega współpraca z marką. Dobry producent nie tylko dostarcza preparaty, ale zapewnia profesjonalistom dostęp do szkoleń i pozostaje z nim w stałym kontakcie. Obecnie coraz większym uznaniem kosmetologów cieszy się Nanili Professional – polska marka kosmetyczna, która tworzy wysokiej jakości kosmetyki profesjonalne do cer problematycznych, organizuje zaawansowane merytorycznie szkolenia oraz przykłada dużą wagę do kontaktu z gabinetem. Liczba preparatów nie jest duża, gdyż mają one bardzo szerokie spektrum działania. Po rozpoczęciu współpracy, specjalista trafia pod skrzydła opiekuna regionalnego, który służy indywidualnymi szkoleniami, informuje o nowościach i w razie potrzeby – rozwiewa wątpliwości. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie dla specjalistów, którym zależy na aktywnej komunikacji z producentem.