Najlepsze gadżety reklamowe dla firm

Gadżety reklamowe stały się popularnym narzędziem marketingowym. Korzysta z niego wiele, zarówno dużych, międzynarodowych korporacji jak i małych, lokalnych firm. Ich ogromnymi zaletami są niska cena i różnorodność. Jednak tak, jak w przypadku każdego innego narzędzia, żeby w pełni wykorzystać jego potencjał, trzeba wiedzieć jak się nim posługiwać. Dowiedz się więc, w jakie gadżety reklamowe dla firm warto inwestować, a jakie nie spełnią swojego celu.

Gadżety reklamowe – od czego zależy ich skuteczność?

Na skuteczność gadżetów reklamowych składa się wiele czynników, ale do najważniejszych należy zaliczyć:

  • Użyteczność – jeśli klient dostanie gadżet, który do niczego mu się nie przyda, wyrzuci go do kosza. Oczywiście dla różnych grup ludzi, różne rzeczy okażą się praktyczne. To, z czego chętnie skorzysta 20-30-sto latek, niekoniecznie będzie użyteczne dla osób w wieku 60+. Dlatego musisz dobrze poznać swoich klientów i dopasować gadżety reklamowe do ich potrzeb.
  • Atrakcyjność wizualna – nawet najpraktyczniejszy przedmiot, jeśli jest po prostu brzydki, może zostać odłożony na półkę i tkwić na niej, aż do momentu, kiedy właściciel stwierdzi, że czas go wyrzucić. Jeśli chcesz, żeby Twoje gadżety reklamowe spełniały promocyjną funkcję, musisz wybrać użyteczny i atrakcyjny wizualnie produkt oraz zadbać o ciekawy, estetyczny nadruk.
  • Wysoka jakość – wiele firm szukając oszczędności, wpada czasem w pułapkę zamawiania kiepskiej jakości produktów. Takie działanie jest szkodliwe. Po pierwsze psuje wizerunek firmy, po drugie sprawia, że gadżet nie będzie używany, albo będzie używany bardzo krótko. Dlatego zdecydowanie lepiej jest zamówić mniej gadżetów, ale dobrej jakości, niż dużo produktów o marnej jakości. Doceń klienta, a wtedy on doceni Ciebie.

Wspomniana na końcu jakość powinna obejmować też trwały, dokładny nadruk. Taki, jaki gwarantuje Drukarnia PrintShop Kuźnia z Wrocławia.

Najlepsze gadżety reklamowe dla firm

Warto mieć na uwadze fakt, że gadżety reklamowe dla firm, które jeszcze 5-10 lat temu uchodziły za najskuteczniejsze, dzisiaj w wielu przypadkach nie sprawdzą się już równie dobrze. Choć pewne produkty są ponadczasowe – na przykład parasolki czy kubki, to jednak zwłaszcza wśród ludzi młodych, większą popularnością cieszą gadżety technologiczne z nadrukiem, jak chociażby pendrive, słuchawki czy powerbank. W dobie silnego nacisku na dbałość o środowisko i rosnącą popularność trendu no waist – warto też inwestować w ekologiczne torby z nadrukiem albo notesy wykonane z papieru z recyklingu. Bądź na bieżąco i dostosowuj się do swoich klientów.