Kampanie telemarketingowe – jak pozyskać nowych klientów?

Odpowiednio opracowana komunikacja z klientem, to podstawa sukcesu w dążeniu do efektywnego przedsięwzięcia marketingowego. Aby telemarketing był skuteczny, musi opierać się na sprawdzonych strategiach marketingowych dopasowanych indywidualnie do każdego klienta.

Skuteczne pozyskiwanie klientów z MultiContact

MultiContact jest firmą telemarketingową z ponad 10-letnim już doświadczeniem. To firma świadcząca usługi outsourcingowe w telemarketingu, wspomagająca firmy w działaniach telemarketingowych począwszy od obsługi klienta po monitoring należności.

Działanie MultiContact ma za zadanie dostarczanie usług najwyższej jakości, tak by znacząco zwiększyć przychody firmy, dla której pracują. Współpraca ma również na celu wypracowanie oszczędności wynikających z zatrudnienia firmy zewnętrznej.

MultiContact oferuje pracę doskonale wyszkolonych pracowników, porozumiewających się także w obcych językach. Bezpieczeństwo danych jest szczególnie ważne w takiej współpracy, dlatego też MultiContact wykorzystuje najnowsze rozwiązania do zabezpieczenia i szyfrowania danych.

Z jakich usług możesz skorzystać w MultiContact?

MultiContact wykonuje szereg usług, w tym między innymi:

  • telefoniczna obsługa klienta;
  • kampanie telemarketingowe;
  • outsourcing w telemarketingu;
  • pozyskiwanie klienta przez telefon;
  • oraz inne usługi telemarketingowe.

Dlaczego warto wybrać firmę zewnętrzną do pozyskiwania klientów lub utrzymywania kontaktów ze stałymi klientami biznesowymi?

Dzięki kampaniom telemarketingowym jest się w stanie zrozumieć oczekiwania klientów. Telemarketing jest usługą bardzo wszechstronną, albowiem można w ten sposób wypromować:

  • konkretny towar;
  • całą markę;
  • konkretną usługę.

Jeśli zleca się telemarketing firmie zewnętrznej, jak MultiContact, otrzymuje się w zamian usługi na wysokim poziomie, które dzięki ukierunkowanej wiedzy, znajomości wypracowanych standardów i kulturze osobistej przynoszą oczekiwane wyniki. Te wyniki zaś, to:

  • wzmocnienie relacji z klientami;
  • rozpoznawalność marki;
  • pozytywny wizerunek firmy.

EvoBot –  autorski voicebot do zadań szczególnych

Autorskim voicebotem MultiContact jest EvoBot, który można wykorzystać w każdej branży. Używać go można w takich sytuacjach, jak:

  • ubezpieczenia;
  • sprzedaż;
  • miękka windykacja;
  • poradnie;
  • ankiety.

EvoBot ma ludzki interfejs, a stworzony został po to, by usprawnić pracę firmy oraz przekazywać istotne informacje, kiedy firma jest zamknięta. To wpływa na polepszenie wizerunku firmy.

Jeśli więc chcesz zoptymalizować telemarketing w firmie, a przy okazji zaoszczędzić skontaktuj się z MultiContact celem dobrania odpowiedniego dla ciebie pakietu.