Jaka forma reklam jest obecnie najbardziej skuteczna i tania?

Żyjemy w takich czasach, że wydawałoby się że jeżeli ktoś ma dobry produkt, to będzie miał dużo klientów i szybko będzie mógł go sprzedać. Ale, ponieważ firm jest tak dużo w Polsce, a stronę internetową ma już każda firma, że aby przebić się swoją ofertą, nie jest łatwo, pomimo tego, że żyjemy tak w ciekawych czasach. I w chwili obecnej, każdy właściciel firmy, albo dział marketingowy odpowiedzialny za reklamę firmy, głowi się co jakiś czas, która z reklam będzie najbardziej skuteczną dla jego firmy. Rodzajów promocji dla każdego przedsiębiorstwa, jest tak wiele, że aby reklamować się w każdy dostępny sposób, firma musiałaby mieć chyba nieograniczony budżet reklamowy. A tak nie ma żadna z firm, dlatego jeżeli jesteś w firmie odpowiedzialny za reklamę i zastanawiasz się jaka byłaby w obecnych czasach najbardziej skuteczna a jednocześnie w miarę tania forma reklamy, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony firmowej w wyszukiwarce Google. Niezależnie czy twoja firma mieści się w Gdańsku, czy w innym mieście w Polsce, pozycjonowanie strony internetowej jest według nas bardzo skuteczną i tanią obecnie formą reklamy.

Kiedyś, firma chcąc na przykład w Gdańsku, dotrzeć ze swoją ofertą do wszystkich na terenie jakiejś dzielnicy, robiła na przykład kolportaż ulotek. Musiała wtedy zlecić projekt grafikowi, zapłacić za niego dosyć sporo, potem zlecić wydrukowanie tych ulotek w drukarni, tu znowu koszty były bardzo konkretne, a następnie znaleźć firmę która zajmie się kolportażem na terenie Gdańska czy innego miasta. Koszty takiej reklamy były ogromne, a jednocześnie z góry było wiadomo, że ogromny procent całego kolportażu trafi bez czytania do śmietnika. Były i są też oczywiście inne formy reklamy jak reklama w prasie, telewizji, czy radio, ale koszty tam są tak ogromne, że już za trzydzieści sekund reklamy w tamtym miejscu, w pozycjonowaniu strony internetowej w Gdańsku, miałoby się rok albo i dłużej – takie internetowe reklamy. 
Wadą wszystkich wcześniejszych form reklam, jest to że z taką promocją dociera się do potencjalnego klienta w momencie kiedy on wcale tego nie oczekuje, a jednocześnie dociera się tak jak w kolportażu na przykład do wszystkich w danej dzielnicy Gdańska, kiedy z góry wiadomo, że tylko jakiś mały procent będzie zainteresowany daną ofertą.

Natomiast jeśli chodzi o pozycjonowanie strony internetowej w Gdańsku czy w innym mieście w Polsce, tam dociera się bezpośrednio tylko do zainteresowanych osób które wpiszą konkretną frazę lub słowo kluczowe. Dodatkowo niesamowitą zaletą takiej formy reklamy jak pozycjonowanie stron internetowych, jest to że dociera się do potencjalnych klientów w momencie kiedy oni sami tego oczekują i sami wyszukują oferty, co jest niespotykane w innych rodzajach reklam. Na przykład na portalach społecznościowych kiedy pokazuje się nam reklama, mam akurat przerwę w pracy pijemy kawę, no i rzeczywiście pokazuje się reklama jakiegoś produktu, który rozważaliśmy do zakupienia, lub jakąś usługę do zamówienia, ale jednocześnie nie mamy teraz na to czasu, bo właśnie mamy krótką przerwę w pracy i nie możemy skupić się na całym procesie zakupowym, lub wybraniu usługi, dlatego owszem reklama w jakiś sposób dotarła do nas, ale musiałaby wrócić wieczorem kiedy już będziemy mieli czas i będziemy siedzieć przy telefonie czy komputerze, natomiast jest to o wiele mniej prawdopodobne, niż w przypadku pozycjonowania, w którym dociera się tylko w momencie kiedy ktoś wpisze na telefonie, tablecie, czy komputerze, słowo kluczowe które będzie pozycjonowane, czyli po pierwsze trafiamy bezpośrednio do osób zainteresowanych daną ofertą, a jednocześnie w momencie kiedy oni mają czas i chęć na sfinalizowanie transakcji.

Oczywiście aby pozycjonowanie stron Gdańsk zadziałało w taki sposób jaki każdy by chciał, czyli aby zaczęło zamieniać internautów klientów, muszą być spełnione dwa fundamenty takiej reklamy. Po pierwsze trzeba dobrze dobrać słowo kluczowe do pozycjonowania. Słowa kluczowe to jest hasło, lub słowo które wpisze ktoś na telefonie komórkowym czy na komputerze, kiedy będzie chciał wyszukać jakieś usługi lub firmy w Gdańsku czy innym mieście w Polsce. Ale to słowo musi być bardzo dobrze dobrane, ponieważ sam proces pozycjonowania trwa kilka miesięcy, więc szkoda tracić czasu na to jakby okazało się że potem takich haseł wpisuje bardzo mało osób w Gdańsku albo w innym mieście w Polsce. A druga kwestia, chodzi o to aby słowo które będziemy pozycjonować, było wpisywane przez internautów z intencją skorzystania z oferty danej firmy, czyli żeby nie wybrać słowa które ludzie będą wpisywali bo będą chcieli dowiedzieć się jak coś samemu naprawić, czy jak coś samemu zrobić.
Drugą bardzo ważną kwestią jeśli chodzi o pozycjonowanie strony internetowej, jest odpowiednie przygotowanie witryny firmowej na przybycie nowych klientów. Zapewne sami już wiele razy spotkaliście się ze stronami internetowymi na których nie mogliście czegoś znaleźć na temat oferty którą podawali.

My wiele razy kupując coś na przykład na portalach aukcyjnych, nie mogliśmy znaleźć w ofercie sprzedającego informacje o jakimś wymiarze produktu, albo jego wadze, dlatego wychodziliśmy z takiej strony i szliśmy dalej szukać, aż mogliśmy znaleźć wszystkie informacje na temat danej usługi czy produktu. Tak samo musi być ze stroną która ma być reklamowana poprzez pozycjonowanie w Gdańsku. Czyli internauta który trafi na taką stronę dzięki wyszukiwarce Google, musi na tej stronie znaleźć wszystkie potrzebne mu informacje na temat oferty danej firmy, czyli informacje tekstowe, zdjęcia produktów lub usług jeżeli jest to firma usługowa, dane kontaktowe typu telefon, adres mailowy czy formularz kontaktowy.

Jeżeli spełni się te dwa fundamentalne wymagania, jak idealne dobranie słów kluczowych, oraz super przygotowana merytorycznie strona internetowa, to jest ogromna szansa że pozycjonowanie strony spowoduje że internauci którzy będą wchodzili na waszą stronę firmową będą zamieniani w waszych klientów.

Jeżeli do tego wszystkiego dodamy, że cena pozycjonowania w Gdańsku lub innym mieście w Polsce w naszej firmie, jest bardzo niska i jest to stały miesięczne abonament dopiero po wypozycjonowaniu strony, to wydaje nam się że warto rozważyć pozycjonowanie jako jedno z najważniejszych w chwili obecnej form reklamy dla waszej firmy.

Ile trwa pozycjonowanie strony?
Jest to zależne od tego jak wielka jest konkurencja na dane hasło, czyli ile firm na to hasło będzie trzeba dogonić a potem prześcignąć i utrzymać się na wyższych pozycjach. W przypadku haseł które Google pokazuje, jako kilka tysięcy podstron do pokonania na dane hasło, przy bardzo dobrej optymalizacji strony internetowej, czasami jest możliwe wypozycjonowanie strony na proste hasła nawet w ciągu kilku tygodni, ale zazwyczaj na skuteczne hasła które mają kilkaset tysięcy wyszukań, potrzebny jest co najmniej kilka miesięcy, a w przypadku haseł których lista firm do pokonania a właściwie stron do pokonania, to kilka milionów, tam trzeba nastawić się na cierpliwość w postaci kilkunastu miesięcy pozycjonowania.

Jeżeli chcesz wiedzieć jak atrakcyjna i niska cena byłaby za pozycjonowanie twojej strony internetowej w naszej firmie www.ebe.pl wyślij do nas teraz mailem słowa albo słowo kluczowe do wyceny a my przygotujemy dla ciebie bezpłatną, niezobowiązującą całkowicie wycenę, tak abyś mógł zobaczyć jak niewiele trzeba zrobić aby twoja witryna firmowa pokazywała się tam gdzie obecnie są twoi klienci i twoja konkurencja czyli w internecie w wyszukiwarce.

Zauważ że twoja witryna firmowa jest czynna całą dobę, tak samo jak w wyszukiwarka, czyli pozycjonowanie będzie działało całą dobę, jeżeli tylko dobrze przygotujesz swoją stronę firmową, zapewnisz odpowiednie zdjęcia twoich produktów jeśli jest to sklep internetowy, albo infografiki na temat twoich usług, wykonasz dobre opisy całej twojej oferty, gdy wszystko będzie jasne dla potencjalnego internauty, to twoja witryna będzie dla ciebie pracowała cały rok jako nowy pracownik, który nigdy nie chodzi na zwolnienia, nigdy nie choruje pracuje całą dobę. A jednocześnie wykonuje to za kilkaset złotych netto miesięcznie, gdzie reklama w radiu, czy w telewizji to wielokrotność takiej kwoty za kilkadziesiąt sekund reklamy, a w pozycjonowaniu, za to będziesz miał roczną reklamę działającą przez 24 godziny na dobę, trafiającą bezpośrednio do zainteresowanych klientów i tylko do nich za resztę nie będzie trzeba płacić, a co bardzo ważne, ta reklama będzie trafiała do nich w momencie kiedy oni sami o tym będą decydowali, kiedy będą mieli czas wsiądą do komputera, albo wyciągnął telefon komórkowy i wtedy właśnie pokażę im się ta reklama, czyli jej skuteczność będzie wielokrotnie wyższa od wszystkich innych starszych rodzajów reklam które przerywały wykonywanie jakiejś czynności i narzucały się z reklamą.

Wszystkie wyceny wykonujemy całkowicie bezpłatnie, a za wejście na pozycję nie pobieramy opłat z góry, dlatego wyślij do nas już teraz mailem zapytanie ze słowami kluczowymi do wyceny, a my wykonamy dla ciebie bezpłatną, szybką wycenę, tak abyś mógł zobaczyć jak tania może być dla ciebie reklama, która będzie ci pozyskiwała coraz więcej klientów.

Zauważ że w chwili obecnej prawdopodobnie każdy dorosły mieszkaniec Gdańska czy wszystkich innych miast w Polsce, ma przy sobie przez całą dobę telefon komórkowy z dostępem do internetu, a na większości z nich jest zainstalowana domyślnie wyszukiwarka Google. to powoduje że wystarczy aby twoja firma pojawiała się wysoko na tych telefonach, ze swoją ofertą kiedy ktoś będzie szukał takiej firmy jak twoja, niezależnie od tego czy ktoś jest na urlopie, w domu, w pracy, wypozycjonuj swoją stronę internetową z naszą firmą, a twoja strona internetowa zacznie dla ciebie wreszcie zarabiać tak jak dla twojej konkurencji, która w chwili obecnej jest wyżej niż Ty.

– Materiał zewnętrzny