Filmy reklamowe – dlaczego są niezbędne dla Twojego biznesu?

Jesteś przedsiębiorcą i zastanawiasz się, jak zwiększyć świadomość Twojej marki, wzbudzić zainteresowanie grup docelowych, zwielokrotnić współczynnik konwersji i zdobyć lojalność konsumentów? Rozwiązanie jest proste – zainwestuj w filmy reklamowe! 

Filmy reklamowe – dlaczego warto?

Marketing nowej generacji wznosi się nieustannie na wyższy poziom i jak na razie faworyzuje filmy wideo, które biją rekordy efektywności. Według statystyk Twoja witryna ma 53 razy większe prawdopodobieństwo, że pojawi się jako pierwsza w Google, jeśli osadzisz na niej wideo. Wykazano także, że wideo na stronie docelowej witryny internetowej zwiększa liczbę konwersji o 80%, a z kolei wideo zintegrowane z wiadomością e-mail zwiększa współczynniki klikalności o 65%.

To pokazuje, że ludzie chcą oglądać filmy bardziej niż kiedykolwiek – przeciętna osoba spędza około 100 minut dziennie na oglądaniu filmów online i statystycznie 9 na 10 widzów chce oglądać więcej filmów firm. To sprawia, że tworzenie wideo jest niezastąpioną częścią marketingu.

Poniżej przyjrzymy się różnym typom filmów, które mogą pomóc Ci skutecznie zaprezentować Twoją markę, produkty lub usługi i wybić się na tle konkurencji.

Filmy reklamowe – rodzaje wideo dla Twojego biznesu

Stworzenie skutecznej reklamy wideo może być nie lada wyzwaniem, ale na szczęście istnieją profesjonaliści tacy jak agencja Impact Production, którzy wiedzą, jak wyróżnić Twój biznes spośród setek innych firm z branży. Zobacz, jakie produkty mogą pomóc Ci w osiąganiu wymarzonych wyników promocyjnych:

  • film reklamowy – krótka forma wideo, która wypromuje Twój biznes lub zachęci do zakupu Twoich produktów lub usług. Według raportu sporządzonego przez Wyzowl 74% użytkowników, którzy obejrzeli film edukacyjny o marce, następnie kupiło produkt lub zasubskrybowało usługę.
  • film korporacyjny – to rodzaje wideo, które ukazują życie Twojego biznesu bardziej „od kuchni”, podkreślają wartość marki, produktów i usług na przestrzeni czasu lub w określonym kontekście.
  • film wizerunkowy – to jeden z kluczowych elementów PR-owych, który zwiększy świadomość marki wśród potencjalnych konsumentów, zbuduje lub podreperuje nadszarpniętą reputację, bądź też posłuży jako element rebrandingowy.

Filmy reklamowe – co jeszcze warto wiedzieć

Powyższe typy to jedynie kilka podstawowych pozycji z bogatej oferty tzw. video makingu. Na liście kluczowych form wizualnych, trendujących w nowoczesnym marketingu znajdują się także filmy szkoleniowe, produkcja filmów produktowych czy też fotografia przemysłowa – ciekawy pomysł na oryginalne przedstawienie Twojego biznesu od strony niedostępnej dla przeciętnego konsumenta. 

Na końcu pamiętaj, że ludzie dzielą się emocjami, a nie statystykami, a filmy zdecydowanie potrafią te emocje wywoływać. Przekonasz się, że odpowiednio dobrane wideo, zarezonuje z Twoimi odbiorcami, a to z kolei przełoży się na zaskakujące wyniki w Twojej firmie i stanie się kamieniem węgielnym marketingowego sukcesu. Powodzenia!