Dlaczego Twoja firma potrzebuje systemu obsługi zgłoszeń klientów?

Nieważne, jak dobrej jakości jest produkt bądź usługa – jeśli firma nie zadba o sprawny system obsługi klienta, może to zniechęcić do skorzystania z jej oferty. Odpowiednio skonfigurowane oprogramowanie bardzo ułatwi przyjmowanie zgłoszeń i poprawi kontakt z klientami, a pozytywne doświadczenia użytkowników to większa przewaga nad konkurencją i coraz lepsze wyniki

Nowoczesny system obsługi zgłoszeń

Klientom bardzo zależy na szybkim rozwiązaniu swoich problemów, dlatego coraz większą rolę w komunikacji odgrywa sztuczna inteligencja. Program Freshdesk, dostarczany przez Togma, jest wspierany przez AI, dzięki czemu sporą część procesów można zautomatyzować – w praktyce oznacza to, że zgłoszenia są przetwarzane na bieżąco, i klient szybko otrzymuje potrzebną informację. System jest zintegrowany, czyli wszystkie zgłoszenia wyświetlają się w jednym miejscu, niezależnie od tego, czy klient wysłał e-maila, korzysta z czatu, zgłasza uwagi przez social media.

Odpowiedzi są udzielane na podstawie automatycznych scenariuszy, które uwzględniają różne zagadnienia związane ze zgłoszeniem, a kiedy automat nie jest w stanie wykonać zadania, trafia ono do odpowiedniego pracownika. System Freshdesk jest w stanie przeprowadzać wiele akcji jednocześnie, opierając się na stworzonej wcześnie szczegółowej bazie danych. Dodatkowo Freshdesk pozwala przygotować rozbudowaną pomoc FAQ, z której klient korzysta samodzielnie. Jest też opcja prowadzenia for społecznościowych, do wymiany doświadczeń między użytkownikami.

Dlaczego warto wdrożyć Freshdesk w swojej firmie?

System obsługi zgłoszeń wspomagany sztuczną inteligencją to ogromne wsparcie zarówno dla dużej, jak i małej firmy – specjaliści z Togma pomagają w wyborze najlepszego rozwiązania dostosowanego do specyfiki konkretnego przedsiębiorstwa. Krótszy czas obsługi zgłoszeń przekłada się na wyższą efektywność firmy, a do tego można znacząco zredukować koszty i jednocześnie poprawić jakość kontaktu z klientami.

Program Freshdesk sprawdza się także jako wydajne narzędzie do analizowania i kontroli procesów, a na tej podstawie można stale uzupełniać bazę danych oraz szybciej reagować na zmiany rynkowe. Zakres automatyzacji ustalany jest indywidualnie i bez względu na konfigurację, system da się zintegrować z innymi programami.