Czy warto zatrudnić hostessy na eventy?

Czy wynajem hostess na eventy, w które angażuje się nasza marka może być dobrym pomysłem? Owszem, to one bowiem będą miały pozytywny wpływ na wizerunek firmy i jej odbiór przez klientów.

Event jako okazja do wzmocnienia wizerunku marki

Każdą okazję do pozytywnego wzmocnienia wizerunku marki warto wykorzystać. Jedną z nich jest na przykład czynne uczestnictwo w branżowych eventach. Podczas targów czy różnego rodzaju konferencji, firma ma szansę na bezpośrednią komunikację z klientem, zbudowanie w jego świadomości pożądanego obrazu marki. Można zaprezentować swój produkt, ofertę, zachęcić klientów do skorzystania z usług. Dla osób odwiedzających wydarzenie, dużą atrakcją mogą być też próbki czy gadżety wręczane przy takich okazjach.

To jak marka zostanie odebrana składa się na tak zwane “user’s experience” – doświadczenie klienta z daną firmą. Niebagatelne znaczenie ma tu nie tylko sama opinia na temat produktu czy oferty, ale również to czy odbiorca poczuł się “zaopiekowany” w odpowiedni sposób. Dlatego też tak ważne jest zapewnienie odpowiedniej obsługi eventu. Stoiskiem powinny się zajmować osoby, które posiadają szeroką ofertę na temat marki oraz jej oferty. Co więcej, liczą się również ich umiejętności interpersonalne. Dobrym pomysłem jest zaangażowanie hostess, które wynająć można na przykład za pośrednictwem agencji. Jak ich szukać? Na przykład wpisując w wyszukiwarce hasło “hostessy Kielce“. Wygodnym rozwiązaniem będzie skorzystanie z takiej agencji, która swoje usługi świadczy na terenie całego kraju.

Hostessy zajmują się promocją Twojej marki

Jak hostessy mogą wspomóc organizację eventu

Hostessy w znaczący sposób mogą przyczynić się do sukcesu marki w czasie eventu. Przede wszystkim, to one w dużej mierze są odpowiedzialne za atmosferę. Uśmiechnięta i profesjonalna obsługa potrafi sprawić, że klienci bardziej zainteresowani są marką, produktem, chętniej dadzą się nakłonić do zakupu. Dobrze przygotowana hostessa powinna mieć szeroką wiedzę na temat firmy i jej oferty, tak aby z łatwością odpowiadać na pytania, móc rozwiać wszelkie wątpliwości. Wydawać by się mogło, że lepszym rozwiązaniem będzie zaangażowanie pracownika, który jest technicznym specjalistą. Warto jednak mieć na uwadze, że takie osoby często posługują się skomplikowanym językiem branżowym, który sprawi, że laik poczuje się bardziej zagubiony. Hostessa będzie komunikować się w bardziej przyjazny sposób, językiem, który dotrze do osób nie będących obeznanymi w danej branży. Dzięki personalny stanie się kontakt z klientem.

Co mogą robić hostessy podczas eventu? Warto zaangażować je na przykład do degustacji, prezentacji produktów. Mogą one też prowadzić testowanie, co sprawdza się w wypadku kosmetyków. Hostessy w czasie wydarzeń rozdają często ulotki, broszury informacyjne, katalogi lub też związane z marką gadżety promocyjne. Z usług hostess skorzystać można na przykład w czasie dni otwartych, konferencji, sympozjów, imprez plenerowych czy w przypadku prowadzenia badań plenerowych.

Zatrudnienie hostess za pośrednictwem agencji

Hostessy, które zadbają o powodzenie eventu wynająć dobrze jest za pośrednictwem agencji o ugruntowanej na rynku pozycji. Tego typu podmiot zapewni nam usługi najwyższej jakości i profesjonalnie przygotowana załogę. Warto zwracać uwagę na agencje promocyjne, które potrafią łączyć bogate doświadczenie w branży z nowoczesnym, zindywidualizowanym podejściem do klienta, biznesu. Są one bowiem w stanie zrealizować zlecenia nawet najbardziej wymagających klientów.